March 12, 2013

Entry cuci mata kemudian sental dengan sabun

Mungkin korang pernah tengok video klip Sayang dari Shae. Dan aku juga pasti korang pernah tengok video clip Sayang by the other Shae yang tengah meletup-letup kat FB sekarang ni.

It was a few days back when I saw the video clip.

So what was my verdict?

Kalau kena dengan pencahayaannya, silap haribulan boleh ngigau 7 hari 7 malam.

Tapi makin lama aku tengok, makin banyak pulak elemen 1Malaysia yang aku nampak.

Tak cayer? Jom tengok.


Kalau nak jadikan video promo 1Malaysia pun ngam ni.

Korang rasa Rais Yatim tengok tak video tu?

AKUBUKANSUPERMAN: Layankan ajer...

14 ulasan:

asyraf ahmad said...

nvr knew his video..
owh no...azabbb..
please masculinity be restored!!!!

acap..LOL

bukankosong said...

aku tak taulah keadaan makhluk nih kat dunia realiti skrg

adui

memalukan

FaizalSulaiman said...

pengsan!!!

#cepat mahayam semua. sembah ratu#

NenetPenne (NP) said...

i was laughing out loud when i watch this video... oh my gucci...gasping for air... hahahaha...

Maya said...

Saya pun dah tertengok video ni bb hari lepas...sib baik tak masuk ICU. Sempat lagi awak menganalisa satu persatu pose beliau ya? Hahaha

Siti said...

org malaysia ke? aku ingat org indo.

W. Hidney said...

acapclapclap... well said

bukankosong... sungguh confident tunjuk kat semua org

faizal... *sembah ratu*

NP... my fav part was when he put his hand on the wall, or window, and put his other hand on his head and do the whitney (RIP) thingy

maya... well someone has to do it right? hahaha

W. Hidney said...

siti... tak pasti. tapi yang pasti asian hahaha

Hulubalang said...

kakakakakaka....gile meroyan btol jantan ni...

ko x terasa nak wat video camtu ke bro? kekekekeke....

Alan Ahmad said...

Ohhhmaaagadddd.. I tengok separuh jalan saja.. Takut nanti jadi mimpi ngeri ngigau plak kang... Eeeee mintak simpang (lol)

NUke_Rude said...

i've made the right decision for not watching that video.

phew! hahaha

StingRay said...

Walaupun hanya print screen,

aku sudah sereeeeeemmmmmm bangat! Hahahaha!

jejaka anggun said...

tak kuasa nak tgk vid ni walaupon ada org tag kat FB. pose stewardess MH tu mmg legend...

W. Hidney said...

hulubalang... tak nak la buat video cegitu. bagi peluang kat adik2 yang baru nak menapak errr

alan... simpang malaikat 44 sungguh kan?

nuke... alhamdulillah. tak payah ngigau

stingray... alamak. tutup mata cepat!

shaz... hahaha yer sgt lah legend

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...