August 17, 2012

Dendang perantau


AKUBUKANSUPERMAN: Tayangan perdana di hari raya pertama. Mari saksikan beramai-ramai di pawagam berhampiran dengan anda

8 ulasan:

Maya said...

Hidney dan Sydney seolah2 sudah berjodoh di suratan kertas A4 :P

Bila datang Sydney and selamat hari raya maaf zahir sahaja...

Untuk tdk mengelirukan tuan tanah my name is Maya :)

Awie Omar said...

Tabahkan hati saudara. ada hikmah semuanya tu. InsyaAllah satu hari nanti akan bersama famili semula.

Ri said...

hmm.. mcm citer sedih je???

W. Hidney said...

maya... hehe i pernah keliru ek? mohon dimaafkan hehe

awie... amin *menadah tangan sambil menyapu air mata*

ri... memang sedih. mungkin ada diantara penonton yang akan menjadi terlalu sedih dan histeria hingga terpaksa dipapah keluar panggung

NIZAM said...

tapi poster tu cun ;) heee. tak macam mud sedih je.

Selamat hari raya en Hidney :D

W. Hidney said...

nizam... sedih adalah elemen surprise movie ni hehe. thanks for the wish. selamat raya jugak to you

NUke_Rude said...

agak2, kalau aku bodek cakap "poster tu cantik laa!!", boleh dapat fridge magnet aussie x?

:D hahaha.

selamat hari raya Hidney. In case, selama ni ada apape komen aku yg menyakitkan hati, aku minta maaf ya :)

W. Hidney said...

nukerude... hehe FM dah abis diedarkan kepada yg telah emesan terlebih awal la wak hehe. selamat hari raya to you too. Do not ketupat and drive k

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...