AKUBUKANSUPERMAN

June 20, 2012

Disuatu petang yang aman damai

Bayangkan korang berdiri dalam kasut aku (you're in my shoe)

Korang tengah semangat buat assessment kat ladang yang korang rasakan sangat sesuai untuk direkomenkan sebagai ladang contoh.

Tiba-tiba dengan tidak semena-mena...


Apa korang rasa?

Stoberi?

Oren?

Atau kaki?

AKUBUKANSUPERMAN: Sedih aku. Siyes aku sedih...

8 ulasan:

oshinz said...

balik tido la macam tu. hahhah..

Siti said...

sheila majid ke sheila mambo ni? hahaha...

W. Hidney said...

oshinz... kalau dpt tido confirm i ngigau

siti... agaknya la kot

ADfeez said...

hahahah lol eventhough typo konfident ltak jugak...

bukankosong said...

potong markah audit!

Photography by Azlan Mohamed said...

kesimpulan : pakai baju angkasawan..!

Photography by Azlan Mohamed said...

kesimpulan : pakai baju angkasawan..!

haha.

W. Hidney said...

adfeez... confident penting tapi jgn sampai markah kena tolak hahaha

bukankosong... exactly

azlan... susah la i nak bagi recommendation cam tu hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...