February 2, 2012

Cerita Aquaria KL yang macam best tu


Korang tau tak Aquaria yang kat KL Convex tu? Hari-hari jer aku lalu situ, tapi tak pernah plak terfikir nak menyinggah...

That was until last weekend.

Sebelum ni ramai jugak yang cakap tempat tu macam best. So I decided to see it for myself.

So apa verdict aku?

Ok la. Tak la bosan sangat. Sangat sesuai untuk orang yang jahil pasal spisis-spisis ikan macam aku ni.


Cuma aku nak sarankan, kalau korang tak suka budak-budak menjerit, lari sana-sini, baik korang takyah pergi. Memang korang akan rasa OREN tahap gaban.

Ada baiknya korang pergi tengok anak ikan kat KLCC jer.

Spisis ikan la jugak kan?

Free admission plak tu...



AKUBUKANSUPERMAN: Bila tengok ikan-ikan tu aku terus terus teringat ikan goreng cili dowh...

4 ulasan:

ct cucubi said...

dulu pergi waktu org kerja.. best sket sbb x ramai org dna boleh kongker lama2. :)

FaizalSulaiman said...

ikan mulut bisa.LOL

jejaka anggun said...

pergi dating kat situ ker?

W. Hidney said...

ct... betul tu. the best time nak gi is bukan waktu cuti kot

faizal... hahaha tau tak per

shaz... technically yes ngeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...