AKUBUKANSUPERMAN

December 25, 2011

Happy nu year kawan

Sikit jam lagi kita akan melangkah ke tahun baru.

Melangkah ker?

Pffttt poyo...

Apa wish korang untuk tahun baru ni?

Wish-wish tahun lepas dah tercapai dah?

Wish tahun 2012 ni, aku merancang nak jadi Perdana Menteri.

So jangan lupa undi aku dalam PRU akan datang yer.

Boleh?

*posing sinchan*


AKUBUKANSUPERMAN: Happy xmas and a merry new year kengkawan.

4 ulasan:

tengku_fir21 said...

sikit jam lagi? rasa macam 6 hari je lagi

W. Hidney said...

fir... ala pejam celik pejam celik jer tu hehehe

jejaka anggun said...

ai nak jadik isteri perdana menteri boleh tak? nak tambah collection beg tangan...

W. Hidney said...

shaz... maknanya kena jadi isteri ai ler? 0_o

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...