AKUBUKANSUPERMAN

February 1, 2011

Cam-whoring di Langkawi

Cam-whore...

Apa yang korang rasa?

Oren?

Stoberi?

Untuk menambahkan lagi rasa oren korang tu, nah aku sajikan aksi-aksi cam-whore aku kat Langkawi ujung minggu lepas.


AKUBUKANSUPERMAN: Korang rasa macam nak lempang aku tak?

16 ulasan:

encik aidil banting said...

bestnya!!!
len kali ajak laaaa

W. Hidney said...

aidil... hehehe ok jer kalau u nak ikut i pergi keje

Wanie Beournally said...

tak ajak!
hihhiihih

incik mumu said...

seronok gile !!
arituh p langkawi taim krismas..
sumpah ramai !!
xdapat nak enjoice sangat..
urghhhhh !!

hohoho~..

iyllienaz said...

haha..gila byk gmbar..tapi g sbb kerja, so, xberapa nak lempang sangat..haha

kin said...

Sonok nyer... keje camni tak yah cuti pun takpe kut, Reel ;D

bukankosong said...

Langkawi? dah pegi dah...berlagak jab, rasa strawberry lakk

ADfeez said...

ahh... mmg la rasa oren sbb CNY penuh ngan oren.. hahahaha

pasnie kalo ada entri vacation xmo tgk dah.. hahahah :P
*jeling ~

W. Hidney said...

wanie... sbb wanie kekwat. org kekwat tak leh ikut

mumu...memang tak best kalu gi musim cuti. tak akan dpt nak enjoice sgt

illie... hahaha mcm tu ka?

W. Hidney said...

kak kin... hahaha tu la pasal reel suker giler dgn keje ni

bukankosong... stoberi ek? nasib baik tak rasa oren

adfeez... hehe dengki la tu

Azura Iznil said...

ish..ish..macam rasa durian.

Maya said...

hahaha...kelakar la korang..release stress jap gelak kan aksi uols :O

jejaka anggun said...

wow... bestnyer... whoring sgt!

ctek8 said...

kiutnyew abe nie.............. ;DDD

NUke_Rude said...

hadoii.. ni yg lagi rasa mcm nak g langkawi ni.. last skali pgi sana thn 99!!! huhuhu~

W. Hidney said...

kak zura... wow rasa baru tu. reel tak pernah rasa durian.

maya... hahaha kitorang plak rasa stress bila nak buat aksi tu

shaz... tu l pasal

ctek8... hahaha *jatuh tergolek

nuke... 99? aiyooo. cepat pergi sekarang!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...