August 27, 2010

Zaman muda bergetah aku 2

Kalau dulu, tepat kol 5.30 petang jer kitorang adik-beradik dah pakat duduk depan tv, tengok Gaban.

Korang tau Gaban kan?
Kalau korang biasa tengok citer Gaban, korang akan tau tarian tukar bajunya. So everytime kalau Gaban nak tukar baju, kitorang adik-beradik akan ikut sekali. Lagu Gaban pun kitorang boleh miming sekali tau. Hebat tak?

Bayangkan ada soklan gini dalam UPSR aku dulu, "Tuliskan lirik penuh lagu Gaban."

Agak-agaknya aku dah jadi Perdana Menteri dah hari ni...

Siyes memang aku minat gila dengan Gaban. Nasib baik time tu tak ada jual baju Gaban kat kedai-kedai kampung kitorang. Kalau tak, dah lama aku pakai baju Gaban pergi semayang raya. *Gelak horny.

Tu la jadual tv aku dan adik beradik aku time kitorang muda-muda dulu. Dulu mana der Astro. Citer tv main sekali jer. Kalau miss sekali tu, kena la tunggu minggu depan.

Haa... Time tu merasa oren la sekor-sekor.

Sekarang ni, budak-budak kita dah banyak pilihan dah. Ada Keroro, Crayon Sin Chan, Barney (ngeri) dan Ipin Upin. Tak cukup dengan tu, ditambah lagi dengan Tom Tom Bak. Ulang-ulang plak tu.

Tak puas hati betul aku...

AKUBUKANSUPERMAN: Sampai la ni aku minat kat Power Rangers Kuning. Ada sapa-sapa simpan nombor tepon dia tak? Address twitter ker...

15 ulasan:

eqbalzack said...

abg eq suka thundercats! hehe

**bukan reel skrg bergetah lagi?

W. Hidney said...

abg eq... thundercats pun minat gak. tapi gaban lebih menarik hehehe.

reel bergetah lagi? wow! abang eq nak makan apa utk berbuka abg eq? reel belanja

LOL

flyz said...

byk agi actually, flashman,maskman,ultraman,kluangman...opppss!!!!

ezam said...

dulu selali layan smurfs n jem...


bley main2 gitar dapat kuasa....ntahape2 tapi layan....

pehtu smurf tu mesti suke kucing jahat tu....

W. Hidney said...

flyz... kulangman? eeeuuuwww!!!

ezam... tak suka smurf

vict said...

gaban hari tu dia pakai kauasa bulan ke?? (sambil garu kepala - kompius)

ingat lagi lirik dia..

wakasa wakasa kenanggaarrr...

Pss!! itu je yg sempat ingat. yg lain2 dah luput ditelan zaman...

W. Hidney said...

vict... hahaha hence the caption tu la. tiba-tiba gaban buang tebiat nak jadi sailormoon plak. tak macho ok!!! LOL

tengku_fir21 said...

ouwwhh suke suria baja hitam btul kerr...

jejaka anggun said...

x tgk kartun2 nih... mak suruh tgk CNN masa kecik2 dulu.

Azura Iznil said...

Bebudak sekarang ada Ben10!

W. Hidney said...

fir... bukan kesatria baja hitam ker? *konfius jap

shaz... hebat!!! *sembah ratu

kak zura... budak zaman dulu tak suka ben10. sebab dia hebat sangat ngeee

Maya said...

Eh Hidney, awak kenal Salihin Sekot eh??

W. Hidney said...

maya... kenal sangat. dulu classmate dengan salihin la. kitorang panggil dia selekot hehehe

Maya said...

hiii..keciknya dunia, dulu lihin satu opis ngan saya. skang dia dah balik sarawak

W. Hidney said...

Maya... Memang kecik dunia ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...