August 11, 2010

Apa kata kalau

Setiap kali malam pengumuman puasa, atau raya (lagi sebulan), kita akan duduk rapat-rapat depan tv.

Nasik dalam mulut tak sempat nak kunyah, ikan goreng hangit dalam kuali. Lantak la apa diorang nak sampaikan kat berita jam 8, yang penting kita nak tau apa yang Tan Sri Engku Ngah nak umumkan.

Bayangkan kalau...

AKUBUKANSUPERMAN: Aku kata KALAU kan... Jangan la marah hehehe

26 ulasan:

Mah@mahu said...

Puasa sebulan menjelang tiba
Seronok rasa nak makan beria
Mcm maner nak raya kalau tak puasa
Nanti kena masak ketupat lebih la

W. Hidney said...

mahumahu... hahaha ketupat lebih utk org yg tak puasa or org tak puasa masuk ketupat?

jejaka anggun said...

ada yg raya tak puasa2 pun ada....

W. Hidney said...

shaz... sungguh jahat mereka-mereka itu

Azura Iznil said...

Hensem Engku Ngah ni...hahaha.

W. Hidney said...

kak zura... err yer ker? ngeee

Maya said...

selamat berpuasa...

W. Hidney said...

maya... selamat berpuasa jugak :)

-cD- said...

kalau berbuka puasa ngan gula2 kapas best x? hahahahah..

W. Hidney said...

ucuk... sedap gak tu hehehe

azizisamsudin said...

plan la .. jom la bebuke sesama ...
cd dilantik sebagai ogenaizer ? ok x? larikk !

ezam said...

tak best kot.

yg menyebabkan raya itu best adelah sebab adanya puasa.


p.s:harap2 puasa ni bley selim.

iyllienaz said...

haha..tentu lah puasa dulu kan..happy fasting!!

W. Hidney said...

Zizi... Plan jangan x plan

Ezam... Nak slim dlm bulan puasa? By the time berbuka puasa dah besar balik. Apa kes? Hahaha

Illie... Salam ramadhan nenek

ザ-sylver-shooter said...

hahaha..lawak2

tengku_fir21 said...

huk3..klu raya dulu mahunye tk tidur...hahaha

amoi said...

LAWAK gila duhhhh!

W. Hidney said...

sylver... ngeee

fir... ngaper plak tak tido? hehehe

amoi... terimas

amoi said...

aku tengok muka dia dalam gbr tu.
lepas tu bc ayat2 dia dlm tu
and suddenly I laugh loudly


LOLOLOLOLOLOLOLOLOL!

W. Hidney said...

amoi... ngeee thanks sebab sudi gelak besar

@xiM said...

tergelak aku baca awal pagi ni..haha..

W. Hidney said...

@xim... Ngeee

Khairi said...

hahah. kelakar siot huhu.

W. Hidney said...

khairi... hehehe terimas!

B said...

ape kata, raya sebulan dahulu, pastu puasa sehar je. best x?

W. Hidney said...

b... ok gak tu ngee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...