AKUBUKANSUPERMAN

July 22, 2010

Suspen pagi

Sedang pegawai aku amik nama-nama pekerja yang hadir, aku terpandang sesuatu yang pelik kat celah-celah pekerja aku tu. Kali-kali jugak aku tengok. Tetap jugak aku tak percaya. Siyes aku tak percaya bijik mata aku sendiri.

Tau apa yang aku nampak?

Jeng jeng jeng...

Korang nampak tak? Memang gila geliga makcik tu bawak bekal pagi dia. Tak tercapai oleh akal tenuk ku. Kagum kagum kagum!!!

AKUBUKANSUPERMAN: Pagi yang indah...

9 ulasan:

flyz said...

kreatif yg membunuh...

-cD- said...

ehhh bekal ke? ingatkan brooch tudung dia...

hahahah

W. Hidney said...

flyz... hish tak la sampai boleh membunuh ngeee

ucuk... bekal dia la. lebih tepat lagi pau bakar dua bijik dan kuih seri muka sebijik LOL

k.A said...

kreatif.boleh dicommercialkan nih.haha

W. Hidney said...

ka... wow too flattering. thanks

Boy said...

omg! makcik memang trendsetter lah

iyllienaz said...

hahaha..bila pakcik nak try letak bekal kat situ jugak??

jejaka anggun said...

baiklah dia sangkut kat situ dr dia letak celah kopek.

W. Hidney said...

Boy... Hahaha memang

Illie... Ingat esok nak ikut makcik tu la hehe

Shaz... Haha ada pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...