AKUBUKANSUPERMAN

June 19, 2010

Me and Mekdi

I have this funny thing for Mekdi. Gila suka aku. Korang tak suka kah?

Kalau la Gua Musang ni ada Mekdi. Hari-hari aku datang. Breakfast, lunch, dinner, supper...

Siapa yang banyak sangat duit tu dan tak tau nak tabur kat mana, bukak la satu cawangan kat sini. Bukak ngam-ngam depan rumah aku. Sumpah aku akan datang bawak tilam.

Siyes!!!

AKUBUKANSUPERMAN: Owh Mekdi ku...

8 ulasan:

Boy said...

scary la.. macam Stephen King's IT

W. Hidney said...

boy... hahaha mana der. sajer jer

iyllienaz said...

haha..mcd ada kat kb je kan?? ok la tu..g la kb kalau teringin..

jejaka anggun said...

nak bukak mcD punyer franchise kena ada 1.5mil. mampu?

W. Hidney said...

Illie... Kb jaooohhh. 3 jam dari sini. Alang2 sangat. Better gi kl jer terus sebab beza sejam jer huhu

Shaz... Kalau jual diri agak2 brp lama dapat banyak tu ek? Hehe oopppsss

Edy Ramanov said...

thx hidney wahid komen kt blog edy. edy rasa cdgn hidney tuh ok gak. edy akan usahakan untuk gabung blog edy tuh k. thx.

Pepper said...

McD kuching, is it?

W. Hidney said...

edy... your most welcome

pepper... hahaha yup it was in mekdi kuching

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...