AKUBUKANSUPERMAN

June 14, 2010

Gua Musang oh Gua Musang

Sedar tak sedar dah lapan bulan aku kat Gua Musang ni. Sekejap sangat rasanya. Kalau bukan sebab kerja, tak terfikir langsung aku nak jejak ke dunia sebelah ni.

"Nehiiiii!" Sambil guling-guling kat bukit dan main sembunyik-sembunyik kat belakang pokok.

Apa-apa pun, bagi korang yang tak pernah nampak lagi macamana rupanya Gua Musang ni, nah aku persembahkan picture-picture yang aku amik semalam sebab aku bosan terperap macam anak dara kat rumah. Enjoice!

AKUBUKANSUPERMAN: Aku suka Gua Musang sebab orangnya comel-comel belaka

6 ulasan:

Boy said...

xde musang pun??

W. Hidney said...

Boy... Musang2 kat gua musang semua camera shy. Ader tu hehe

Boy said...

(hampa)

kt sana x pyh recalculate recalculate eh? hehe

flyz said...

ha..ha...negeri kawe tuh..

jejaka anggun said...

wow... hebatnya gua musang... mcm musang berjanggut.

W. Hidney said...

Boy... Tak ada maknanya!

Flyz... Sungguh? Cayalah!

Shaz... Hehe your point being?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...