May 20, 2010

Pulangkan!

Ni yang aku nak marah ni. Aku bukannya kerek atau taik idong masin. Tapi kalau dah pakai harta aku tu, pandai-pandailah nak pulangkan balik. Jangan nak buat harta sendiri plak. Karang aku otromenkan sekor-sekor korang akan tuduh aku emo tak bertempat!

Heish… Pulangkan!

I'MNOSUPERMAN: Bayangkan berapa banyak barang yang aku boleh isi dalah beg tu... Bayangkan. Bayangkan!

6 ulasan:

Boy said...

takmau!

jejaka anggun said...

sabar yer... dunia blom kiamat!

iyllienaz said...

haha..orang pinjam beg xpulangkan??hee..beli baru..tukarkan jd ultaman watpe, tukar la jadi shrek..comel sket..haha

Pepper said...

totally agree! paling bengang kalau harta di amik tanpa pengetahuan, mentang2 aku tak kunci bilik...so I take it back the same way you took it from me. lol

hans said...

hahaha
itula pasal
susah bagi pinjam dkt orang yg pinjam tapi lepas tu buat macam harta dia sendiri

xdapat dibayangkan
haha

p/s : Episod Ke-13 Siri Antara Dia, Kau Dan Aku Sudah Boleh Dilayari Sekarang Di http://hanspunyablog.blogspot.com/2010/05/antara-dia-kau-dan-aku-episod-13.html

W. Hidney said...

boy... kekwat naa

shaz... hahaha motif?

iyllienaz... cadangan yang cepet tapi bisa dipertimbangkan hehehe

pepper... you go girl hehehe

hans... hehehe precisely

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...