December 21, 2009

Aku bukan superman

Hujan turun tak henti-henti sejak beberapa hari lepas. Kabus tebal sampai ke dini hari. Sejuknya sampai ke sum-sum tulang. Pekerja dah mula merungut, hasil tak ada. Kurang lagilah gaji bulan ni. Aku dah mati kutu, tak tahu nak buat apa.

Masalah jalan rosak, aku boleh baiki. Masalah pokok tak keluarkan buah, aku boleh betulkan. Masalah kebun semak, aku boleh bersihkan. Masalah hujan tak berhenti, aku cuma boleh doakan.


I'MNOSUPERMAN: Nampaknya tak berpeluang lah aku nak pakai Roberto Cavalli dan TOD'S ke tempat keje huhu...

7 ulasan:

F*A*R*A*H said...

sik apa... kitak pake jak ADIDAS PAYAK.. haha

W. Hidney said...

farah... aduh. sik tertanggung kelak

jejaka anggun said...

nak pakai Roberto Cavalli dan TOD'S kat tempat keje.... ahaks.

F*A*R*A*H said...

aki sayang... sik kan lah sik tertanggung... haha harga nya RM12.00 million jak... haahahaha jimat lagi berjenama.. haha

-cD- said...

pekatnya lumpur...
tanah merah lak... huhuhuh
berkubang pun best kan... hahahha

farish H said...

habis lecak hahaa

W. Hidney said...

JA... hahaha i pun nak jugak feeling2 pakai jenama pergi keje

farah... aooooookkkkk

ucuk... hehe memang best kalau berkubang. terus licin kulit lepas tu

farish... yer habis lecak. best kelau melecek bola hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...