AKUBUKANSUPERMAN

August 25, 2009

Aku geram!

Jam dah menunjukkan pukul 4 petang. Dokumen yang diminta pejabat Kuala Lumpur sepatutnya di faks pukul 3.30 petang tadi. Managerku dah bising-bising. Admin Officer pula buat-buat tak tahu. Mesin faks degil dan meragam, macam haram. Aku tambah bengang.

Bammm!!! Mesin faks jatuh ke lantai. Managerku terkedu di kerusinya. Admin Officer mula buat-buat sibuk. Puas hati aku. Barang rosak tak sepatutnya disimpan. Buat membazir bil elektrik jer!

"Write a purchase order for a new fax machine ya. I think we need a new one." arah managerku kepada Admin Officer. Suaranya antara dengar dan tak dengar.


I'MNOSUPERMAN: Orang kata bila terhantuk baru nak tergadah. Tapi kalau tak tergadah jugak, aku boleh jer hantukkan kepala kau kat dinding.

10 ulasan:

k.e.r.i. said...

benda buruk memang perlu dihapuskan.
hahaha

W. Hidney said...

k.e.r.i... tu la pasal. kita ganti dengan yang baru

A.R.A.S.H. 910 said...

i loiiikeee..baru dia taww..lalala~

W. Hidney said...

arash... siapa? mesin faks kah? hehe

Azura Iznil said...

yippiiee...dapat machine fax baru!

W. Hidney said...

kak zura... yeay!

kin said...

i wonder why some ppl still using fax machine??
... Reel suruh pi beli photocopy machine plus scanner canon yg kedabak tu sepatutnya...
Yg ni klu rosak sure pikir 2-3 kali klu Reel nak tendang... hehehe

W. Hidney said...

kak kin... mesin fax yang reel rosakkan tu scanner + photocopier canon tu. tak fikir 2 3 kali pun hehehe

Shekinah Jane said...

u threw it? salute!

W. Hidney said...

babe... regretted it? nope hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...