AKUBUKANSUPERMAN

June 8, 2009

Of Doctor Ting and the Tooth Fairy

Finally that darn wisdom tooth is gone. Well technically…

“Can I keep my tooth doc?”

“What for?”

“I want to put it under my pillow tonight. Maybe if I’m lucky, the Tooth Fairy will reimburse me with some cash.”

“How much will you get?”

“You think?”


Dr. Ting laughed and said, “In that case, you can keep it.”

I’MNOSUPERMAN: I’m freeeeeeeeeeeeeee!!!

12 ulasan:

[danial][ma] said...

hej! Hidney...i think the tooth fairy only have some others' teeth to give away...heheheheh...;-)

F*A*R*A*H said...

sakit nya muka... hehehhehehehhe
mun lah mena egkah gigi dbah bantal boleh dapat duit.. rela lah g cabut gigi.. cabut gigi depan lah.. ni auk dapat banyak gik... hahaha

arep said...

sempat lagi tu pose2 .. u memang kental

chimera said...

Kalau tooth fairy tu betul2 datang lah... mintak kat dia gigi barulah...

agak-agaknya, mcmana lah rupa tooth fairy tu ya... hmmmm

Azura Iznil said...

Berapa batang dah kena cabut nih..heheh.

eQbalzack said...

reel nampak sedkit gebuww...adakah anda sedang bahagia sekarang ni...?hehe

A.R.A.S.H. 910 said...

gud 4 u my dear... (^_~)

shandye. said...

kenapa muka macam ada a slight hint of orgasm? hehe...

W. Hidney said...

danial... the tooth fairy will never forget about me. i've been a good boy this year hehe

nenek... mahal ya mun gigi depan. gi cabut cepat

arep... kental mcm2 tu jer. kat dalam hanya tuhan yang tahu :)

chime... i'm imagining the tooth fairy to be fair and toothy LMAO

kak zura... cabut 2 btg. dua2 gigi bongsu. satu dah memang berlubang, satu lagi cabut sebab terlalu dekat dgn saraf muka. takut nanti muka x ada ekspresi kata doktor ting

abg eq... gebu ker? rahsianya, makan kena cukup, senaman kena buat, golf kena main dan busyuk kena sayang hehe

arash... thanks ya. i'm glad i did it

shandye... orgasm? yer la kot hahaha (kantoi)

kin said...

Reel, kalau dapat reimburse semua gigi2 , sure byk ongkosnya tu...leh ler belanja kita semua makang..hahaha

Shasha Ayob said...

if the Tooth Fairy give some cash, sharing2 laaaaa..... sharing is caring worrr

W. Hidney said...

kak kin... rompong la gigi reel kalau nak reimburse semua. aiyooo

sha... sharing is caring. tapi lepas tu reel plak x bergigi. camner sha merasa nasik minyak reel? mana ada org nak kawin dgn org yg x der gigi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...