March 6, 2009

Tag: Of me and my days

I'm back!!! Hehe... Come and gather around. Allow me share with you about me and my days. Lets be goofy for once shall we? MONEY CAN'T BUY GOOFY-NESS.

Being a schema (pronounced as ski-mah) in my yesteryears. Apart from just being a fashion-don't-know-how and Ugly-Betty-like, I am pretty much of an organized person myself. I like to keep things in order and I hate it when I mislaid stuff. But I always find myself as a total klutz when it comes to prioritizing. Ask me to prioritize things and I can assure you, I'll fail with flying colors. Everything seems important and need my urgent and undivided attentions. It's weird but… hmm yeah I admit it, its weird. I am a weirdo.

Monday is my lousy day. Amazingly sometime its on purpose. Monday is the day when everything will be attracted to me; massive pile of papers, reports of 7000 pages, files and the girls from the Administration Office LOL. I am not into procrastinations, but I am still in the mood of lazy Sunday. It's basically inevitable you see.

Tuesday to Thursday is my productive days. I am clumsy on Monday and I have to punish myself by being productive on Tuesday onwards. I seldom apply leave on these days. Work is everything. I love you work. I live only for you work. Marry me work. I'll make you happy work. We'll have a good looking baby together work!!!

Friday is my absentminded day. Being too productive on the previous days, I tend to forget everything on Friday. But I never forget my name and the right way to go to my office though hahaha...

Saturday is my anxiety attack day. There is so much to do yet so little time to do it. Well how time flies…

Sunday is my lazy day. I will not do anything that requires me to think hard, or wise. I don't take my bath even!


Come think of it... I'd like to tag Teddy, ucuk cD, Hooksie, Chimera, A.R.A.S.H 910, Wafi, F and whoever wants to do this.

I'MNOSUPERMANLAH: I need a long break...

6 ulasan:

Abdul Wafi said...

cool beb.

ive done the tag.

chimera said...

tag jenis apa pulak ni... hahaha... saya dan hari saya... ecceli setiapvhari adalah hari yg sama buat saya... hmmm... nanti saya siapkan... mekasih, ingat jugak kat saya ya...

Wawa said...

I need loooooonnnngggg break too.

W. Hidney said...

wafi... thanks wafi

chimera... hehe actually ni entry lama i since zaman blog myspace lagi. sesajer nak republishkan dan jadikannya tag. eh eh... en chimera akan sentiasa diingati walau dimana anda berada hehe

kak zura... jom break jom. ke mana arah tujuan kita? ikea?

k.e.r.i. said...

ur days just like mine.
so boring and empty.
haha.
takde life kut.

A.R.A.S.H. 910 said...

i did it..even late..sori dear..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...