February 21, 2009

AWAS!!!

Sungai yang tenang jangan disangka tiada buaya, Hati yang tenang jangan disangka tidak bahaya...

I'MNOSUPERMANLAHbutdon'tmesswithme: Sekadar renungan...

10 ulasan:

eQbalzack said...

alahaiii reel...sungai yang airnye ciput tu ada buaya ke???

ntah2 reel yg jadi buaya nyerr....

W. Hidney said...

ader abang eq... besar sungguh buaya nya. reel tak buaya la abang eq. reel budak baik (reel tersipu2 dan berlalu sambil menundukkan kepalanya)

Abdul Wafi said...

isk. x kan la ada.

is this for real'?

W. Hidney said...

betul la wafi. sungai kat my estate are heavily infested dengan crocs. so kena la hati2 kalau nak meninja kat tepi sungai tu hahaha

Jonathan George said...

wahhh hepat juga reel tok.. awalnya bangun update blog... eeehhhh

Reel mmg HEBAT!!! ada ada je cerita everyday lagi tu..

W. Hidney said...

oi... apa ngigau tok nunggah aku reel indah? call me hidney ok hahaha

A.R.A.S.H. 910 said...

i agreed!! huhu.. :)

W. Hidney said...

A.R.A.S.H 910... oh yeah

Diloz said...

biar betul sungai cetek tu ada buaya??!

W. Hidney said...

Diloz... serius la. cetek2 pun tetap ada buaya ok. masakan tanda buaya tu ada kat situ haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...