January 19, 2009

Show 'em your tits and come back stronger, The Anugerah Juara Lagu saga

Deras hatiku berdetar
Di langit aku terlihat kamu
Terang malam teman kita
Dengan angin meniup sayu
Ku petik gitar akustik ini
Dengan harapan dia mendengar
Melodi indah yang ku cipta
Hanya untuk luahkan rinduku padanya
Dan aku terus
Menyanyi lagu ini untukmu
Walau berjuta mendengar
Lagu ini hanya untukmu
Arah hidup kita
Digambar bintang di angkasa
Dan berkelip melukis cinta
Terciptalah lagu kita

The 23rd Juara Lagu last night was surprisingly good! I can never ask for more. In my personal opinion, THE performance of the night was that of Faizal Tahir’s Sampai Syurga. He really came back strong after the banning drama last year for showing his tits on the national tv. Bravo superman!

Aizat on the other hand… WOW! My foolish heart was taken aback by his ever so astonishingly soothing Lagu Kita. It would be nice to see him winning last night's Juara Lagu though...

I’MNOSUPERMANLAH: Now who the hell is Aiman?

9 ulasan:

★☆inchek [s.h.a.n.d.y.e] ★☆ said...

that last line...
is that supposed to be an insult?
wakakakakakakaka....

anyway...
i am extremely glad meet uncle hussain won the grand award last night.

its about time a different sounded band like them took the limelight...

Hidney said...

owh shandye... its an insult all right hahaha

eQbalzack said...

tak minat lagu aizat....

Hidney said...

dulu reel pun x minat sbnrnya abg eq. tapi lepas tengok aizat nyanyi lagu kita mlm tadi, reel mcm jatuh cinta plak. hehe

chimera said...

rasanya Ziana zian patut dpt vokal...

uih! curi lagu guna limewire... tak baik tau... **ecceli saya pun sama je heheh**

Wawa said...

Akak tgk kat kedai mamak. TV besar lagi..ekeke.

Hidney said...

chimera... nope. rasanya anugerah tu bukan utk ziana malam tu. nampak mcm terlalu berhati2 dan menjerit. she use to be so good in this. dah hilang sentuhan ajaib kot... well dia tetap diva

kak zura... dengan secawan kopi panas ker? lama nyer dah x lepak2 kat kedai mamak

eQbalzack said...

'lagu kita' tu untuk kita ke...? hahaha

Hidney said...

abg eq... lagu tu utk kita. utk abgq eq, sha, ucuk cd, kak zura, mummy layla, nino, mikha, ethan, semua kwn2 reel, keluarga reel, teman sekerja reel, staff2 reel, pekerja2 reel dan tak lupa utk si dia yg telah memiliki hati reel, si dia yg reel cintai. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...