July 27, 2008

The more the merrier my ass!!!

“Ini adalah peti suara untuk 013XXXXXXX. Sila tinggalkan pesanan suara anda selepas ton. Terima kasih.” Tak ada coverage kot…

“Orang yang anda panggil tidak dapat dihubungi buat masa ini.” Eh ni macam suara Linda Onn jer.

“Yo terimas sebab call. Leave your message and I’ll call you back.” Nombor ni pun tak dapat kah?

“(Tunes of Bryan Adams’s Never Let Go)” Hmmmph!

“Hai. Saya Era Fazira. Kawan saya ni sibuk sekarang ni. Tinggalkan pesanan suara anda yer.” Sejak bila plak dia berkawan dengan Era Fazira ni?

“Mbeeeek…mbeeeek!!!” Maaaaangkuk!

“(Tunes of Jason Mraz’s The Remedy)” Arghhh!!!

I hate this. Dah cuba dail semua nombor tapi satu pun tak masuk. Buang masa dan RM aku jer nak dail. Ahh sudeh! Tak ada maknanya!

I'MNOSUPERMAN: Who need 7 numbers anyway?

8 ulasan:

EaN said...

hahha.....poor you..
how bout calling me...
grenti x jawab

Hidney said...

then i dun want your number. hows that? hahaha

EaN said...

hahahhahhahh....
nice try.....

Hidney said...

i'm trying here ean... hehehehe

EaN said...

are you ..
emm...hehehe....
anyway,keep on calling!

Hidney said...

Kring kringggg

Anonymous said...

LOL... He's no superman, gurlz!

SMS jer lar hidney... it works all the time ;)

~kin*waz*ere~

Hidney said...

Yeah kin. Works all the time hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...