July 25, 2008

Fire drill

"Kenapa tak buat semalam jer demo ni?"

"Sebab orang bomba tak dapat datang. Bos nak buat dan dan jugak."

"Tak ada orang bomba tak boleh buat demo ker?"

"Masalahnya sekor-sekor tak tau teknik dia. Kalau takat padam tu tau ler..."

"Binggo! There you go. Kalau dapat padam tu, maknanya tau lah tu."

"..."

"Faham tak?"
.
.
I'MNOSUPERMAN: Jangan bermain dengan api, takut terbakar diri...

2 ulasan:

abg eq... said...

jgn la takut api...kalau bercinta lautan api pun sanggup direnangi....mcmane tu?

Hidney said...

owh lautan api tu tak membakar diri bang. lautan api tu membahagiakan... macam tak faham2 plak. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...